Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
ÇANKIRI İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Anasayfa
  • KURUMSAL YAPI
    İL MÜDÜRÜ
    İL MÜDÜR YARDIMCILARI
    ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİ
    İLÇE MÜDÜRLÜKLERİ
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    GÖREVLERİMİZ
    BİRİMLER
    ​MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
  • E-HİZMETLER
    ONLİNE İŞLEMLER
  • PROJELER
    KIRSAL DEZAVANTAJLI ALANLAR KALKINMA PROJESİ
    • DEMONSTRASYON ÇAĞRILARI
    • HİBE ÇAĞRILARI
  • YAYINLAR
    2024 YILI ÇALIŞMA RAPORU
  • BASIN
    ÇANKIRI HAKKINDA
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksÇankırı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü

Taşınabilir (Römorklu) Güneş Enerji Sistemi Hibesi

31.08.2023 / Gösterim Saysı : 64 / Arşiv

1. Aşama : Hibe almaya hak kazanan adaylar 31 Ağustos – 19 Eylül tarihleri arasında şahsen İl Müdürlüğümüze müracaat ederek Hibe Sözleşmesi imzalayacaktır.

2. Aşama : Hibe sözleşmesi imzalayan yatırımcılar en geç 14 gün içerisinde en az 3 firmadan İl Müdürlüğü tarafından kendilerine verilen Teklife Davet Formu ve Teknik Şartname'leri ıslak imza ve kaşe yaparak İl Müdürlüğü'ne şahsen teslim edeceklerdir. (Teslim sırasında Teklif Değerlendirme Formu ve Sipariş Formu İl Müdürlüğü personeli tarafından hazırlanacak ve yatırımcıya imzalatılacaktır.)

3. Aşama : Sipariş Formu doldurulmasına takiben yüklenici firma ile 5 iş günü içerisinde Uygulama Sözleşmesi imzalanacak olup en geç 15 gün içerisinde “Uygulama Sözleşmesi" ile ilk ödeme için “Ödeme Dekontu(%30 + KDV) İl Müdürlüğü'ne teslim edilecektir.

4. Aşama : Yatırımcı sözleşme bitiş tarihini geçirmeden mal teslimini almasıyla birlikte aşağıda belirtilen evrakları hazırlayarak İl Müdürlüğü'ne şahsen teslim edecektir.​

KDAKP GÜNEŞ ENERJİSİ BİREYSEL HİBE ÖDEME EVRAKLARI :

1.         Ödeme Talep Dilekçesi (EK-10)

2.         Ödeme İcmal Tablosu

3.         Ödeme belgeleri (fatura, noter tasdikli serbest meslek makbuzu, irsaliye vb.)

4.         IBAN doğrulama Belgesi (Banka kaşesi ve imzası olacak, Yatırımcıya yapılacak ödeme için gerekli hesap numarasıdır).

5.         Kalan ödemeye ait Banka dekontu (Vatandaşın kendi hesabından ödeme yapılacak,Ad-Soyad,TC,Proje konusu bilgileri yer alacak.)

6.         Teslim Tesellüm Tutanağı (EK-14)

7.         Vendor formu (EK-15 - İl Müdürlüğü'nde doldurulacak)

8.         Yatırımcı vadesi geçmiş vergi borcu olmadığına dair belge

9.         Yatırımcı SGK prim borcu olmadığına dair belgeler

10.      Yatırımcı Kimlik Fotokopisi

11.      Yüklenicinin vadesi geçmiş vergi borcu olmadığına dair belgeler

12.      Yüklenici SGK prim borcu olmadığına dair belgeler

13.      Yüklenicinin Tüzel Kişi olduğuna dair Sanayi ve Ticaret Odası sicil belgesi

14.      Yükleniciye ait satış sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi

15.      Ürüne ait TSE,Yerli Malı veya CE belgesinden birisi      

16.      Tespit Tutanağı (İl Müdürlüğü tarafından doldurulacak)

17.      Ürünün tamamına ait Garanti belgesi (Varsa Akü,panel,inventör için ayrı ayrı garanti belgeleri)​





Ek Dosyalar

  • ek-10 ödeme talep dilekçesi 18 KB
  • ek-14 teslim tesellüm tutanağı 18 KB
  • ek-15 vendor formu 34 KB
  • ödeme icmal tablosu 17 KB

İLETİŞİM

    Çankırı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : Fatih Mahallesi Şehit A.Kadir Acar Sokak No:10 / ÇANKIRI

  • Telefon : 0376 213 76 17 - 0376 213 76 18

  • Faks : 0 376 213 15 80

  • E-Posta : cankiri@tarimorman.gov.tr

  • KEP : tarimveormanbakanligi@hs01.kep.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

Android
IOS

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Biyogüvenlik
  • e-Kütüphane
  • e-İmza Servisi
  • Intranet
  • Hizmet İçi Eğitim
  • Bakanlık e-Posta
  • Arabuluculuk
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın
©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI